tytuł

piątek, 25 stycznia 2013

#1 Bez rozmachu.

W uszach Asking Alexandria (już wiesz, czego chętnie słucham), jej ostre rytmy czasem sprawiają, że uszy zaczynają boleć. Słuchanie takiej muzyki sprawia, że ta cała energia nakręca, ze mnie uwalniają się wtedy wszelkie negatywne emocje, które w sobie tłumię. Sprawia, że na dobrą sprawę, na chwilę czuję się lepiej.
Dlaczego blogspot? Bo wszyscy go mają (śmiech). A tak na serio i bez żartów, zaczynałam wiele blogów. Lata wstecz, było ich około 4-5, dokładnie nie wiem, pamięć jak zwykle mnie zwodzi. Mam nadzieję, że większość pousuwałam. Były dziecinne, pisane raczej w sposób dziwny i trudny teraz do zrozumienia.
 Byłam młodsza, myślałam, że jestem mądra,
bystra i nie wiadomo jaka-nie polecam więc ich w ewentualności szukać.
Uprzedzając pytanie- dlaczego Taranelka? Jest to mała tajemnica, którą jednakże znają wybrańcy.


Ostatnio wiele się dzieje, najgorsze jest to, że niekoniecznie po mojej myśli. 
Cieszcie się tym co macie ;)



Tymczasem idę, przygotować się, by stać koło jednej z ważnych mi osób i dotrzymać mu towarzystwa na jego studniówce.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz