tytuł

sobota, 9 marca 2013

#8 Weakness

Przyznaję się , że często samą siebie przeceniam. Mam wrażenie, że daję z siebie wszystko, ale to za mało, by sprostać moim własnym wymaganiom- to smutne.
Było piękne słońce, teraz znów mroźno i pochmurnie. Miałam przez chwilę tak dobry nastrój, energia słoneczna dała mi kopa, ale już zniknęła i znów mam wrażenie szarej codzienności, której nie lubię. Widzę, że dzieje się ze mną gorzej, inni tak myślą... Próbuję się nie przejmować tym, że ludzie o mnie mówią w taki czy owaki sposób. I choć nie obchodzi mnie to, zawsze te słowa we mnie zostają. A ja wtedy myślę, co zrobić by być taką, jaką chcą mnie widzieć.
To oznaczałoby za dużo masek, za dużo aktorstwa. A nie jestem dobrą aktorką.

W wielkim skrócie: pogoda mnie dobija, martwię się opinią innych a teraz lecę spać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz