tytuł

niedziela, 30 czerwca 2013

#21 Smile :)

,,Rzadko szczęście odczuwamy wtedy, kiedy jest naszym udziałem. Dopiero gdy przeminie, spoglądamy wstecz i nagle poj­mu­jemy - niekiedy ze zdumieniem -
jak bardzo byliśmy szczęśliwi." 
Nikos Kazantzakis



Tyle razy powtarzam, byśmy byli szczęśliwi ! 
Wyznaję ideę (może niepoprawnej) optymistki. I jestem z tego dumna ! Uwielbiam się śmiać, bardzo, naprawę rzadko możecie zobaczyć mnie smutną czy zdołowaną. Nie dziwcie się, że takowe sytuacje mają miejsce. Jestem tylko człowiekiem a życie nie bywa słodkie cały czas.

Przesłanie ? 

Gdy macie chwile szczęścia, radości- myślcie o tym ! Nie mimo wszystko jak o przemijającej chwili, ale skupcie się właśnie NA TYM SZCZĘŚCIU!  

Wiemy, że jeżeli jest uśmiech- kiedy indziej przychodzi smutek, po radości - płacz.
Uważam, że to nawet naturalna postać rzeczy. O co mi więc chodzi ? O czym ja piszę ?

A właśnie o tym, byśmy nie żałowali, że wcześniej byliśmy szczęśliwi. Cieszmy się, że mieliśmy okazję
doświadczyć tego szczęścia ! 







SMILE !

Pozdrawiam. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz