tytuł

wtorek, 2 lipca 2013

#23 Holidaysholidaysholidays !


,,Is­tnieje cel, lecz nie ma dro­gi; co na­zywa­my drogą jest ciągłym wahaniem. ''
Franz Kafka

,,Weź się w garść!''
,,Dasz radę!''
,,Będzie dobrze ! ''
,,Wierzę w Ciebie!''

Ile razy to słyszymy ? Nudzi nas to, prawda? Po prostu to co wypowiadamy już wręcz ,,mechanicznie'' 
nie ma odpowiedniego oddźwięku, już nikt nie zwraca na to większej uwagi, a szkoda.

Może jestem inna, może zdrowo pierdol***ta, ale ja w to wciąż wierzę ! Gdy ktoś mówi mi, w chwilach moich słabości, że ,,będzie dobrze!'' ja w to wierzę, bo to daje mi otuchę i wiarę. Nie rozumiem ludzi, 
gdy odpowiadają : ,,Nic nie będzie dobrze!''. Po jaką cholerę sami siebie dołują?

Wszystko zależy od charakteru, ale człowiek jest człowiekiem. Pewne mechanizmy są takie same 
u każdego, w końcu jesteśmy jednym gatunkiem.

Przypomnijcie sobie sylwester. Ciężko, co ? ; ))
W każdym bądź razie, 31 grudnia zazwyczaj każdy z nas ustanawia sobie nowe cele, takie noworoczne postanowienia. Pytam teraz każdego z Was- którego dalej się trzymacie ?

Tak myślałam. Pewnie w większości już dawno o nich zapomnieliście. 
Ci, którzy wciąż dają radę- szczerze podziwiam :)

Wielu z nas stawia sobie cele ponad swoje możliwości, lub po to by sprawdzić sam siebie. Skutkiem tego jest albo satysfakcja, gdy coś się udaje, lub smutek i rozgoryczenie.

Droga. Najtrudniejsza rzecz, przeszkoda, jaką musimy pokonać, by dotrzeć do własnego celu.
Często tą drogą jest wahanie, wiele zwątpień, nieokreślonego strachu.

WEŹ SIĘ W GARŚĆ I BIEGNIJ DO CELU !

Bo gdy życie daje cytryny, robisz lemoniadę :)

Wykorzystuj okazje, uśmiechaj się do ludzi!

Because everyone smiles in the same language ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz