tytuł

sobota, 20 lipca 2013

#30 Kołobrzeg :)


Wraz z Kacprem wczoraj wróciliśmy z tygodniowego pobytu w Kołobrzegu.
Miało być Pobierowo, na miejscu Grzybowo- skończyliśmy właśnie w Kołobrzegu. Obydwoje zdaliśmy sobie sprawę, że jednak mamy naprawdę wielkie szczęście.
Passa trwała, podczas powrotu się zakończyła, co nie zmienia faktu,
że bawiliśmy się świetnie !
Prawdą jest, że czasami miałam ochotę go udusić.
Na pewno on chciał przez chwilę naprawdę utopić mnie w tym morzu.

Wspólne spacery, zakupy, rozmowy, opalanie się, kąpiele w morzu...

Biedaczek lekko się oparzył, mnie mało opaliło- niestety.

Cieszymy się z pysznych obiadków, poznania nowych osób i tego, że wszystko było OK <3

Zostawiam Wam zdjęcia+ moje komentarze. :)




Plaża w Kołobrzegu 





<3


Chętni by się opalać są wszyscy!





Od lewej: Plaża i centrum Kołobrzegu- Ratusz




Ładny kolor, lecz nie posmakował mi ;<


Najlepszy Breezer ever, jaki piłam- ARBUZOWY!



Skansen :)

(Cieszę się, że udało mi się Ciebie w końcu czymś zaskoczyć !)











Ostatni dzień na plaży


Modella.




:)

Wyjazd odbieram bardzo optymistycznie i dooobrze ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz