tytuł

niedziela, 25 sierpnia 2013

#36

Zdaję sobie sprawę z kilku rzeczy:
1. Nieumiejętnie i bez namysły wydaję pieniądze, po czym odczuwam ich okropny brak,
gdy mam nowe plany zakupu rzeczy niekoniecznie mi do życia potrzebnych, lecz POTRZEBNYCH.

2. Zostało naprawdę mało dni do szkoły

3. Jestem okropną przyjaciółką.

Ad. 1
Hm, pójść by tu, tu i tu- STOP nie masz pieniędzy mała, nic sobie nie kupisz.  ;))

Ad. 2
25 sierpnia, 2 września - rozpoczęcie roku szkolnego 8.30 wtf.

Ad. 3
Nieważne jak się staram tak? Po co. I tak ZAWSZE coś pokrzyżuje mi plany. Ludzki pech?
Nie jest istotne czego chcę. Tylko dlaczego, gdy chcę czuć się dobrze, lecieć tu tam i hej dalej,
coś musi boleć, czuję się jak.... ,,zombie'' ?


Mam z tego powodu poczucie winy. Że znów Cię zawiodłam. Chciałam pobyć dziś z Tobą, znów śmiać się, jak zawsze! Tęsknie.


Miłego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz