tytuł

niedziela, 8 września 2013

#38 Warszawa (28.08.2013r.)

Baaaardzo spontaniczna wycieczka do Warszawy ! :)
Zostawiam Was z kilkoma zdjęciami :)

Pogoda dopisała, atmosfera również ! 

Bardzo dziękuję, za możliwość pobycia tam kilku chwil!

Fajnie być w stolicy, ale podziwiam szczerze ludzi, którzy tam mieszkają.

Zauważyłam w sobie istotną zmianę, od kiedy w 4 kl szkoły podstawowej przeprowadziłam się na wieś. Jest tu spokojniej i cały pęd Wa-wy, próbował mnie porwać w swój wir! Chyba tam dla mnie żyje się za szybko, aczkolwiek to stolica, to inny świat. Tam jest wszystko, mało czego NIE MA.

Pochwalę się, iż ujrzałam metr ode mnie uczestniczkę Top Model, pannę Cybulską, która pędziła chodnikiem :) Może na casting ? 

Zostawiam Was z zdjęciami, miłego wieczoru !














Od góry: Dolary Kanadyjskie, widok na ,,basen narodowy'' i Pałac Kultury i Nauki :)



Znów widok na basen :)



Na Pałacu Kultury... :)




Manufaktura cukierków <3


BUBBLE TEA na ul . Chmielnej ! :) POLECAM, pycha !

















I tu znów zdjęcia z wieży ! :)




Każdemu z Was życzę, by odwiedził chociaż raz stolicę !

A szczególnie również muzeum Powstania Warszawskiego ! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz