tytuł

wtorek, 8 października 2013

#41 Wpis z 4.10.2013r. Półmetek!

Wybawiłam się w gronie najbliższych ! ;)
Wielkie dzięki wszystkim ! Zostawiam was z masą zdjęć ! ;)


Z moim Kacprem, gotowi na balety !


Dziewczęta z klasy- każda piękna  !





,,Stary'' przyjaciel  jeszcze z czasów przedszkola :)



Od lewej: Anita , Ja i Kaper






Od lewej: Ewelina (organizatorka), Ja, Karolina (organizatorka) i Wika


Urocza parka klasowa <3







,,We'll be famous one day''


Znajomość, która sprawia mi wiele radości- Andrzej ! :)


Dancing!  :)



Jestem mega szczęśliwa ! 
Na razie wszystko poza szkołą idzie dobrze, mam nadzieję, że będzie lepiej!

Co do połowinek, martwi mnie to, że niektórzy nie potrafią się zachować. Taka zabawa jest po to, by się bawić- bawić trzeba się również umieć (if u kow what i mean)! 
Nie obyło się bez nieprzyjemnych ,,rewelacji'', aczkolwiek mam satysfakcję, że ani moi znajomi ani ja sama nie brałam w tym udziału.

Było jak było, jednak nie chcę narzekać ! Najważniejsze dla mnie, że JA i moja osoba towarzysząca mogliśmy się bawić i że było naprawdę przyjemnie. :)

Pozdrawiam całą 2 c ! ;)

Połowa liceum za nami bachorki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz