tytuł

wtorek, 22 października 2013

#42 18.10.2013r. i 21.10.2013r.

Bliska mi osoba zapytała ostatnio, czy nie boję się tu pisać o sobie i swoim życiu.
Właściwie czego miałbym się bać? Jest zawsze obawa,
 że ktoś wykorzysta to przeciwko mnie, ale nie trzymam się kurczowo tej myśli.

18.10.2013r. Minął już 2 rok z moim chłopakiem. 
Z tego miejsca pragnę go pozdrowić i życzyć nam wszystkiego co najlepsze na przyszłość, bo nigdy nie wiadomo, co może się zdarzyć ! Mimo wielu zmagań z sobą,
wzlotów i upadków, dalej dajemy razem radę, to znak, że chyba wszystko jest okej ;) Przepraszam, za wszystkie razy, gdy Cię zawiodłam, ale i tak wiem, że ty masz za uszami więcej. Może zabrzmi to teraz egoistycznie i narcystycznie, ale- dbaj o mnie.
I staraj się, bo uważam, że jestem tego warta.



21.10.2013r. Mój kochany skończył lat 19 ! ;)

Sto lat stoooooo laaaat ! ;))

Życzę ci JAK NAJLEPSZYCH OCEN z hiszpańskiego, duuużo pieniędzy
 i szczęścia oraz samych sukcesów!

No i byś wytrzymywał z taką złośnicą jak ja ;))

Tego również dnia odbyły się zawody międzyszkolne dziewcząt w koszykówkę. 
Dziękuję że tam byłeś.
To dla Ciebie się starałam i wrzuciłam kilka piłek! :*

Dodałeś mi tam otuchy i wiary- jesteś jedyną osobą, która przyszła na takowe zawody.
Na nikogo nigdy w tej kwestii liczyć nie mogłam.

Dziękuję Ci ! 

Leci ci ostatnie -naście. WYKORZYSTAJ TO. ;)




Miłego tygodnia wszystkim !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz