tytuł

sobota, 21 grudnia 2013

#45 Nadrabiam zaległości ;3

Tak więc jestem ! Obiecałam niektórym osobom, że ponadrabiam braki. Znajomy mówił mi, że lubi pisać o moich problemach- co wydało mi się zabawne- więc nie mogę go zawieść. ;) 

ZACZYNAMY !

ANDRZEJKI

Spędziłam z Adą, impreza andrzejkowa w jej miejscowości. O dziwo, czego się nie spodziewałam, byli tam i znajomi. Śmiałyśmy się z Adą, że to nasza impreza bez chłopaków ;3 Spędziłyśmy miło czas. Niestety, nie będę dodawać stamtąd zdjęć, ponieważ dopuściłam się małej ,,kradzieży'' (wtajemniczeni wiedzą o co chodzi) więc nie mogę się wydać ;3 Powiem Wam tylko, że brakowało mi takiej zabawy, muzyki, tańca- i to właśnie otrzymałam ! Dziękuję wszystkim raz jeszcze !

***

Grudzień rozpoczął się MIKOŁAJKAMI

Wraz z MRMG oraz Tygryskiem Chrobrego ruszyliśmy w miasto! ( Zdjęcia autorstwa kolegi z MRMG)







Tu jako śnieżynka z siostrą Kasią (po lewej)

13 GRUDNIA W PIĄTEK - KLASOWA WYCIECZKA
DO POCZDAMU

Okropnie zmarzliśmy zwiedzając a później na samym świątecznym jarmarku, ale było warto ;)
Tylko w takich miejscach czuć tą świąteczną atmosferę :) A oto i zdjęcia ! 





Madziałkę i Szymonałkę


Polska, Polska wszędzie ;3


Jarmark oraz Grysiątko





Ukochana Palicha & Rafał


Dupcia Szlękuś & Ja


Moja mała twórczość





14 GRUDNIA WRAZ Z KACPREM BYLIŚMY NA
IGRZYSKACH ŚMIERCI- W PIERŚCIENIU OGNIA


Obowiązkowo, odgapione zdjecie na fotelu mikołaja w Cuprum Arena Lubin ;)

A sam film... przejmujący i świetny !
Serdecznie polecam Wam najpierw przeczytanie całej trylogii Suzanne Collins.
Od chwili ich przeczytania wiem, że są to moje ulubione książki. 

A film... POLECAM !


20 GRUDNIA- WIGILIA KLASOWA

Z tymi ludźmi, mogłabym przesiedzieć cały dzień.
To taka ... kolejna, kilkuletnia rodzina.
Wesołych Świąt! 


Od lewej: Z Patrykiem i z Magdą



Od lewej: z Palichą i Kubą


Od lewej: Karolina, Karolina, Palicha, Shelly i Magda



Glamour z Patrysiem :3


Patryk z degustowany oraz Magda z Anetką



Przy wigilijnym stole


Składanie życzeń i lanie barszczu!


Nieco artystyczne ;)




Od lewej: Palicha, Ja i Wika oraz ,,sweet focia z rączki'' ;)



Właściwie to tyle ... na razie ;3

Nie napisałam nic specjalnego o swoich odczuciach od ostatniej notatki tutaj. Wiele się pozmieniało.
Wiele rzeczy miało miejsce. I nie, nie opowiem Wam wszystkiego- jak wiecie (albo i nie) piszę zagadkami,
sama wiem co autor (ja) miał na myśli.

Niektóre problemy i zdarzenia są... nie do opisania. 

Spytacie: ,,tak straszne?'' odpowiem: tak.

Spokojnego wieczoru ! 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz