tytuł

wtorek, 31 grudnia 2013

#47 Sylwestrowa noc+ witanie Nowego Roku 2014 !

Witam wszystkich serdecznie ! ;)
 Mam nadzieje, ze każdy z Was ma plany na dzisiejsza noc i spełni ją w gronie przyjaciół
i znajomych. Że będziecie się dobrze bawić i zapomnicie o smutkach
 i niepowodzeniach 2013 roku.
 Mam wrażenie (jak zresztą co roku), że to wszystko minęło tak szybko...
Nowe doświadczenia, nowe znajomości, wzloty i upadki.
Ostatnio w pewnej rozmowie zastanawiałam się, ile rzeczy chciałabym zmienić,
gdyby tylko była taka możliwość i takowa perspektywa mnie dołuje aczkolwiek
staram się trzymać wersji ,,nigdy niczego nie żałuj''- i to też wam szczerze życzę.
 Nie przejmowania się przeszłością, chociaż byłabym, hipokrytką, gdybym wam napisała,
 że sama o niej nie myślę.

W każdym razie, jestem już na imprezie, czekam na godzinę 12 z znajomymi.
 Zastanawia mnie, jaki to będzie rok... Chyba pełen niespodzianek- o co proszę! ;)

Będzie to też rok 18-stek znajomych i moja własną w w kwietniu ;3
 Niby nie mogę się doczekać, ale o tym kiedy indziej.


Kończąc, chciałabym Wam wszystkim życzyć udanej zabawy Sylwestrowej!
Aby ROK 2014 dał Wam  wiele możliwości, radości, miłości samych sukcesów
 i żebyście pozostawali sobą.

Bądźcie tymi. którymi chcielibyście być ! I NIGDY NICZEGO NIE ŻAŁUJCIE !

Dbajcie o siebie i o przyjaźnie, bądźcie pełni optymizmu no i  trzymajcie się ciepło !


LECIMY ! ;*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz