tytuł

piątek, 3 stycznia 2014

#48 Nowy rok, nowe postanowienia, nowe wyzwania i nowe problemy.

,,Gdy nie wiesz komu zaufać,
nie ufaj nikomu''
Diane Chaberlain






Tak strasznie boję się tego roku.

Już teraz targają mną różne emocje. Mam ochotę wyjść i tak pójść nie wiem gdzie, sama, ewentualnie z psem i tak siedzieć. Nie wiem gdzie. Na jakiejś pustej przestrzeni może?
Brzmi to dosyć depresyjnie? Nie szkodzi, to mój blog i MOJE wpisy.
Więc mogę pisać o czym tylko będę chciała. Zataczając koła wokół przeszłości,
która mnie goni, problemów teraźniejszości i strachu o przyszłość.

Ale tak wyjść... Chwilę przez las wychodząc na plażę. Godzina 7:24, spacerując i słuchając szumu fal. Siedzieć na piasku i cieszyć się z jeszcze zimnych promieni słońca.
 Nie myśleć o niczym. Zamknąć oczy. Fale. Szum. Piski mew. Tylko tego teraz chcę.
A później... hm otwierasz oczy i siedzisz przed laptopem pisząc wpis na bloga,
w tle leci RMF MAXXX. 

Odczuwam pewnego rodzaju dyskomfort i martwi mnie parę rzeczy.






Ale jak to ja... rozwiążę to :) Ponieważ nikt mi w tym pomóc nie może.

Miłego piąteczku ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz