tytuł

sobota, 25 stycznia 2014

#54 DAJ Z SIEBIE WSZYSTKO

,,Daj z siebie wszystko.
Ziomek cel jest tak blisko.
Reprezentuj zawsze swe nazwisko.
Choć za rogiem wciąż czeka Mefisto.




Za oknem zimowy poranek. -12 stopni... Nie powiedziałabym, że nie jest to orzeźwiająca pogoda, ale osobiście
 nie przepadam z zimą. Jest niska temperatura. Wszystko ,,stoi w miejscu"- takie mam wrażenie,
przez to zamrożenie wszelkiej roślinności. Jest zimno. Kojarzy mi się z to z zimowym cmentarzem.

Ten tydzień nie był taki zły. Pozałatwiałam parę ważnych spraw.
Prezent dla koleżankę na 18stkę już mam. Mimo, iż nie będzie miała niespodzianki, mam szczerą nadzieję,
że się jej spodoba i BĘDZIE PASOWAĆ (o to się modlę, bo nie wiem co wtedy zrobię !)
Kolejny prezent dla kolegi na 18stkę- również wszystko załatwione.
Sprawy szkolne również idą w dobrym kierunku. Jestem (jak i inni!) pełna pomysłów, nadziei i pozytywnego nastawienia, bo musi wszystko być dobrze ! Musi się udać- a my tego dokonamy :)

Wiem, że muszę dokładnie przeczytać LALKĘ na polski. Trochę się rozleniwiłam z czytaniem lektur, muszę to naprawić, bo będę miała później wielkie wyrzuty sumienia.

Mam cudowne dni w poniedziałki i środy, gdy idę z przyjaciółką na zumbę ! Od dawna nic nie sprawiło mi tyle radości, co ta czynność ! Wszystkim dziewczynom polecam ! ZRÓBCIE COŚ DLA SIEBIE I IDŹCIE NA ZUMBĘ!
Nie pożałujecie, a endorfiny wypełnią całe wasze ciało!
Skoro moja mama się o tym przekonała, ja, to wy nie możecie? Spróbujcie !
Na koniec tygodnia czekałam z utęsknieniem, bo miałam dość szkolnego zgiełku.
Sprawdzian z matmy JAKOŚ przeżyłam, nie wiem jak poszło, ale jestem pełna optymizmu, ponieważ już niedługo, zacznę nad sobą (i ,,swoją" matematyką) pracować.

Piątkowy wieczór spędziłam miło, z osobą, za którą mimo wszystko troszeczkę się stęskniłam.
Nie wiem tylko, czy takie wieczory mi pasują.
I szczerze nie wiem jak Wam to wytłumaczyć :)




,,Jeśli wciąż nie możesz znaleźć rozwiązania, to znaczy,
że szukasz w złym kierunku."
Beata Pawlikowska


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz