tytuł

niedziela, 28 grudnia 2014

#69 Oby drogi poniosły nas jeszcze dalej!


,,Dobry przyjaciel jest wielkim darem nieba."
Platon


Już dawno obydwie miałyśmy w planach wspólną sesję zdjęciową.
Nasze popołudniowe plany spontanicznie ułożyły się w spotkanie z dobrym znajomym oraz obiektywem. Osobiście lepiej czuję się po tej drugiej stronie tegoż lustra. Może to przyzwyczajenie, może po prostu tak mam. Cieszę się, że za zdjęcia odpowiedzialna była znajoma twarz,
 ponieważ nie wiem jak moja (maruda)  przyjaciółka, ale ja czułam się swobodniej
i z chęcią oddawałam się czynności pozowania.

Cała sesja przebiegała w mega optymistycznej, mroźnej zważywszy na porę roku atmosferze. 

Oczywiście wszystkich Was odsyłam na fanpage: 

Dominik Ganowicz Photography

Miły, utalentowany gość, dbający o swoje ,,modelki" ;) !





Niebem można nazwać nasz raj. Ukryte miejsce pełne szczęścia i radości.
Przyjaźń mimo wszystkich przeciwności jest czymś pięknym, za czym warto podążać.
Wiadomo, że drogi życia pełne są zakrętów i skrzyżowań. Niektóre przyjaźnie trwają wiecznie, kiedy inne kończą się niespodziewanie. Nic nie dzieje się przypadkiem. Warto patrzeć i widzieć, przede wszystkim obserwować... I po prostu być. 


Co sprawia mi frajdę z bycia przyjaciółką?
Spędzany czas razem NIGDY nie jest zmarnowany.
Świadomość, że mogę podzielić się błahostkami jak i problemami jest cudowna. Mogę zadzwonić o każdej porze dnia i nocy nie słysząc: ,,Wiesz co, sorry, ale śpię."
Frajda jest, że możemy nie widzieć się tygodniami mimo, że chodzimy razem do szkoły i cały czas mieć tą świadomość, że w razie czego można napisać- Hej, tęsknię, kiedy kawa?


Wracając do dróg- chcę, aby nasze trwały wiecznie.
Poznałyśmy się w dziwaczny sposób!
Nie każdy może wie, ale mimo tych ślicznych uśmiechów, jesteśmy cwaniarami, które nie dają sobie w kaszę dmuchać! Naszą przyjaźń rozpoczął przypadek, gdy poznałyśmy się na letnim obozie.
Dlaczego cwaniary?
Bo nie każda wielka przyjaźń czy miłość rozpoczyna się kłótnią.
Na szczęście mamy dobre, wyrozumiałe serduszka, które są wybaczające.
Ile to już będzie lat ?


Cieszę się, że spotkałyśmy się na tym właśnie skrzyżowaniu. 


Nasz cudowny fotograf w pełni uchwycił nasze emocje oraz relacje.
Jeżeli chodzi nastrój, wszystko było cacy, mroziło- to fakt, ale mimo to już podczas zdjęć ciekawa byłam jaki będzie efekt! Anita jest bardzo niecierpliwą osóbką, ale mimo to zawsze wiem, że mogę buszować w jej szafie do woli i wyjść za jakiś czas ;)


Bywa, że sprawy się komplikują. 
Czasami tak się zdarza. Przyczyny są różne, skutki również.
Cóż...
Myśli wciąż błądzą po niebie, robią kółka.
Pustka.


* * *




Cieszę się, że spotykam na swojej drodze ludzi.
To są naprawdę przedziwne stworzenia, ale wiecie, bez nich nie byłoby mnie.
Nie byłoby Ciebie.

 ,,Przyjaciel to człowiek,
na którego zawsze można liczyć,
że w razie czego on liczy na ciebie."
Antoni Uniechowski





Przedstawiam Wam nasze ulubione zdjęcie.

,,Przyjaciół kochamy dla ich wad, bo lubimy,
gdy ktoś TEŻ ma wady."
Aleksander Fredro

Nikt nie jest idealny. Dobrze jest czuć się akceptowanym przez drugiego człowieka.
Cieszę się, że moi przyjaciele akceptują mnie taką, jaką jestem, mimo iż z roku na rok jestem bardziej upierdliwa, zrzędliwa i zaborcza.

Cieszę się jak głupia, że znam ludzi, którzy dają mi tyle szczęścia.



Dziękuję.
Za każdy podarowany uśmiech od przyjaciół.
 Za każdą radę.
Za każdą kłótnię i nieporozumienie.
Dziękuję za szczerość.
Za obecność. Każdą.
 Za każdą myśl, którą mi poświęcasz.

,,Przyjaciel to ktoś, kto daje ci totalną swobodę bycia sobą."
J. Morrison


Dziękuję, mój przyjacielu, że zawsze mogę być sobą.
Bo najgorsze to udawać kogoś kim się nie jest.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz