tytuł

czwartek, 1 stycznia 2015

#71 New Year, new possibilities.




Drogi 2015 roku !

     Dziś rozpoczynam nową drogę! Mam szczerą nadzieję, że pomożesz mi ją przejść, zaczynając już od dziś, od tej pierwszej strony, którą może pomógłbyś mi napisać?

     Noc, podczas której Cię witaliśmy (wraz z gronem znajomych), była wyjątkowa. Mnóstwo ludzi, emocji, jedzenia i alkoholu. Bawiłam się świetnie i równie dobrze spałam później. Wieczorną porą zastanawiałam się, co mi przyniesiesz. Wiesz, prezenty, coś... Może nowych ludzi? Nowe cele? Dalej mnie to ciekawi, mimo iż już ruszyłeś z kopyta!

     Chciałabym Ci przedstawić małe zamiary, które są powiązane z Tobą ! Może zacznę od tego, że zawsze, ale to zawsze chcę być SZCZĘŚLIWA. To chyba najważniejsze, co ? By w życiu czuć się szczęśliwym mimo tylu czarnych myśli, które wciąż krążą nad naszymi głowami. To jest najważniejsze! Przydałoby mi się trochę mobilizacji. Ćwiczenia w domu jakoś mi nie wychodziły, czy w tym roku coś się zmieni? Weź mi pomóż. Ładnie proszę ! No, moje dalsze małe zamiary, to w sumie nic nadzwyczajnego. Chciałabym spotkać na swojej drodze ludzi, którzy wniosą do mojego życia coś fantastycznego! Nowy uśmiech czy ciepłe słowo. Ponadto, nie chcę tracić ludzi, z którymi idę wciąż przed siebie. To dosyć bolesne... Chciałabym, byś pomógł mi znaleźć mobilizację do nauki, ale chyba mi w tym nie pomożesz. To już moja sprawa. W tym roku też matura, więc przyda się w sumie Twoje błogosławieństwo ! Zabierz ode mnie trochę tego stresu, okej?

      Już czuję w kościach, że droga, która dziś ma swoje początku będzie długa, ale pełna pozytywnych doznań. Może to przez to, że jestem optymistką, może przez jakąś intuicję, ale wierzę, że wszystko będzie dobrze. Tylko pomóż mi troszeczkę!


Trzymaj się ciepło ! 
Pożegnamy się dopiero 31 grudnia !

Taranelka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz