tytuł

środa, 14 stycznia 2015

#72 Sylwester + film.

Styczeń to miesiąc, który rozpoczyna coś nowego. Nowy rok, nowe przedsięwzięcia.
Z jego przyjściem zostawiamy stary rok, stare wspomnienia, metaforycznie rozpoczynamy
 wręcz nowe życie ! Tak nie jest? Ludzie stawiają postanowienia, snują plany niemalże
 na cały kolejny rok, oczywiście nie zawsze ich dotrzymując.
 Ale wszystko zaczyna się od planów, prawda?

W moich planach/postanowieniach co roku jest jedno: chcę być szczęśliwa.
Uśmiechem widać każdy dzień, nie przejmować się głupotami ! I to się nie zmieni.
Chcę wciąż się śmiać, nie płakać po kątach.

A jak mija mi styczeń?

Nowy rok przywitany w doborowym towarzystwie na Mogadorze.
Wraz z Szkrabem bawiliśmy się świetnie, padło wiele pięknych słów wśród wybuchów
 fajerwerek nad naszymi głowami. Później, bardzo zmęczeni, poszliśmy spać, bo nie ma nic przyjemniejszego, niż położenie się z uśmiechem na ustach!

Dwa zdjęcia, które posiadam z nocy Sylwestrowej :

 Takie laski !

Jedyne zdjęcie, jakie posiadamy z tamtej nocy :)

Mam nadzieję, że każdy z was rozpoczął Nowy Rok 2015 bardzo hucznie w szampańskim nastroju i z niesamowitymi ludźmi.

Co jeszcze w styczniu?

11.01. W naszym głogowskim kinie obejrzeliśmy ,,Uprowadzoną 3"
Czy ja wiem, jakąś wielką fanką tej serii nie jestem, ale jak widzę Liam'a Neeson'a przechodzą mi ciarki, bo ten człowiek wygląda jak psychopata i płatny zabójca, naprawdę! Też macie takie wrażenie? Czy to tylko ja?


 

Jeżeli ktoś nie oglądał serii ,,Uprowadzonej"- serdecznie polecam. Jeżeli lubisz filmy sensacyjne, dreszczyk emocji a twarz Liam'a Neeson'a nie jest ci obca- obejrzyj. Mimo genialnej gry aktorskiej, uważam jednak, że ,,Uprowadzona 3" to po prostu kolejna część, by podtrzymać serię, zrobić trylogię. Wszystkie części łączy temat, krąży on wokół jednej rodziny, głównego bohatera.  W pierwszej części uprowadzona została córka- jest to moja ulubiona część. Ukazuje relacje ojca z córką, jego bezgraniczną miłość do niej. Część pełna emocji i akcji. W drugiej bohater zostaje uprowadzony wraz z żoną na wakacjach a w trzeciej zostaje oskarżony o jej śmierć.
Jakby nie patrzeć, część trzecia ,,nie trzyma się kupy", ale pozostawiam to do waszej oceny.
Jeżeli lubisz tego aktora i spodobały ci się dwie pierwsze części- spodoba ci się i trzecia. Możesz oglądnąć to również i dla zaspokojenia własnej ciekawości.

Moje odczucia po obejrzeniu? Pozytywne. Mi osobiście film się podobał, lubię filmy, które wpływają na mój nastrój i emocje. Z mojego punktu widzenia- godny polecenia :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz