tytuł

środa, 21 stycznia 2015

#73 Moja 100dniówka.

16 stycznia na Hali Widowiskowo Sportowej w Głogowie odbyła się
  studniówka II Liceum Ogólnokształcącego. Co Wam mogę o niej napisać?
A choćby to, że wtedy jeszcze tak odległa była matura i fakt-
 te sto dni leci jak oszalałe. Zabawa była cudowna, przetańczyłam prawie całą!
Ponadto byłam szczęśliwa z powodu obecności mojej osoby towarzyszącej,
jak i gromadki mojej klasy, z którymi po szkole średniej będę musiała się rozstać.
 Ta perspektywa teraz wydaje się dosyć przygnębiająca, ale jestem dobrej myśli !
 Myśli takiej, że może kiedyś nasze drogi jeszcze się połączą, bo w sumie- kto wie? :)

Chyba pozostają tu tylko zdjęcia :
Szkraby.

 





Co ten stres robi z człowiekiem...

Maturalna 3 c !



+ osoby towarzyszące :)


Tradycyjne zdjęcie każdej 100dniówki!

Tą parę już znacie !








Z Wiktorią i Wojtkiem.


Pierwsza para poloneza i jednocześnie pan prowadzący imprezę :)

A TAK WYGLĄDAJĄ SZCZĘŚLIWI MATURZYŚCI :)



Jak nagrywamy filmik? 





Ada i Palicha :3









Co mogę więcej powiedzieć?
Były różne chwile- jak to na imprezach :)

Nawiązując do pewnej, nikt nie jest idealny- a na pewno nie ja :)

Widziałam wasze uśmiechy, niektóre szydercze. Co z tego? Dumnie podniosłam głowę i śmiałam się z Wami, bo co z tego, że uśmiechem próbowałam zahamować drżące nogi i wstyd? 

Teraz już się z tego śmieję. Nawet dobrze wyszło. Wiecie, trochę ,,atrakcji" nikomu nie zaszkodzi, co?

Pozdrawiam cieplutko !

Wróciłabym do tamtych chwil, było jeszcze tyyyyle czasu! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz